Ruilen & Retourneren

Je kan jouw Zomeno producten binnen 14 dagen na ontvangst leiden tot een defect of als je een product ontvangt dat afwijkt van het door u ingewikkelde artikel. (Bijvoorbeeld u besteld maat S en ontvangen dan maat L)! Je dient een duidelijke video te maken van het defect! Dan kunnen wij op afstand kosteloos alles voor jou regelen en een nieuwe toezenden. Hygiëne producten en Make-up kunnen (helaas) niet worden afgesloten bij gebruik hiervan.

VERSTUREN

1. Verpak het product, in de originele verpakking samen met het retourformulier.

2. Plaats het retouretiket op een decoratieve plaats op het pakket.

3. Ga naar één van de postpunten (een postkantoor of een pakketpunt) en stuur uw pakket.

4. Een retourzending dient altijd te worden voorzien van een track & trace code. De klant is verantwoordelijk voor de verzending.

5. Als het pakket ons magazijn bereikt, zal het product worden omgeruild of een terugbetaling worden geregeld.

6. Download hier het retourformulier.

CONTACT

Neem contact op met ons op via info@Zomeno.nl en laat ons weten of je hulp nodig hebt met een retourzending of een defect. Hiermee kan de klantendienst u direct doorverwijzen naar de juiste afdeling, zodat wij u zo snel mogelijk kunnen helpen.  

Team Zomeno.